Har du selv oplevet frustrationen ved at trykke på tasterne i en uendelighed på automatiserede telefonsystemer? Det har dine kunder også. Men fremtiden for opkaldsdistribuering er her - den er intelligent, stemmestyret og...
Spring tastevalget over og lad bots komme til!
Har du selv oplevet frustrationen ved at trykke på tasterne i en uendelighed på automatiserede telefonsystemer? Det har dine kunder også. Men fremtiden for opkaldsdistribuering er her - den er intelligent, stemmestyret og...
Read the articleAll articles
Advania AB (Advania Group) er glade for at kunne annoncere udgivelsen af firmaets bæredygtighedsrapport for 2023. Rapporten skitserer en samlet bæredygtighedsstrategi på tværs af Advania og detaljerer hvert lands engagement...
At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...
At navigere i et moderne digitalt landskab med en forældet og kompleks tech stack, udgør betydelige udfordringer, særligt i call centeret. Ældre on-premises kontaktcenterløsninger hindrer vækst og effektivitet. Og de gør det...
Advania fortsætter med at sprede magi i opfølgningen på annonceringskonceptet "Magi”, der blev lanceret i starten af 2023. Nu har vi flyttet lokationen ud fra troldmandens hule med nissefamilien. Der sættes fokus på at...
Fremtidens arbejdsplads er ikke så meget et fysisk sted som den er en digital infrastruktur, der giver medarbejdere sikker og altid-adgang til sine apps og data - uanset hvor de arbejder fra, og hvilken enhed de arbejder på....