Vigtigt viden om den reviderede blankmedieordning
Vi videreformidler hermed de vigtige informationer til vores kunder, om den reviderede blankmedieordning og nye Copydan-afgifter.
Læs også om, hvordan I søger om:
Vi videreformidler hermed de vigtige informationer til vores kunder, om den reviderede blankmedieordning og nye Copydan-afgifter.
Læs også om, hvordan I søger om:
Vi er klar til at besvare eventuelle spørgsmål vedr. de nye regler, som trådte i kraft 1. januar 2022.
Som kunde hos Advania Danmark vil du som udgangspunkt og automatisk blive faktureret copydans afgifter.
Hvis du dog derimod er registreret med afgiftsfritagelse hos Copydan Kulturplus, skal du sende en os en kopi af jeres godkendelsesbevis.
Hvis du allerede er godkendt efter den gamle ordning anbefaler vi, at du kontakter Copydan for at få videreført jeres godkendelse.
Afgift opkrævet inden jeres ansøgning hos Copydan bliver godkendt, kan søges returneret.
Enheder der alene benyttes til intern brug eller til undervisning, er fritaget for afgift. I kan søge om afgiftsfritagelse hos Copydan Kulturplus.
Når du tilmelder jer via linket, vil tilmeldingen gælde tilbagevirkende fra og med 1. januar 2022, og vil for eksempel dække eventuelle vederlagsfrie salg af medier frem til tilmeldingen.
Efter tilmeldingen vil du hurtigst muligt få tilsendt dit godkendelsesbevis via mail fra Copydan KulturPlus.
Vi vil gøre, hvad vi kan for at gøre håndteringen af den nye Copydan-afgift så enkel som muligt for vores kunder. Har I spørgsmål til de nye afgifter, beder vi jer rette dem direkte til Copydan Kulturplus.
Mail: kontakt@copydan-kulturplus.dk
Telefon: +45 39 14 15 04
Advania informerer, Copydan bestemmer
Hold dig opdateret på den reviderede blankmedieordning på Copydan Kulturplus hjemmeside: