Fleksibel Telefoniportal

Customer Experience

Man kan kalde det kundeservice, servicedesk eller noget helt andet, men formålet er det samme: At dine kunder får hurtig hjælp på en smidig måde.

Med vores enkle og fleksible løsninger baseret på Genesys Cloud, sikres en bedre og mere relevant supportoplevelse for kunden, samt større tilfredshed for medarbejderen.

ALT SAMMEN PÅ ÉN PLATFORM

Gør kundekontakten til en oplevelse

Glæd dine kunder, inspirer dit team og byd på personalisering i enhver kundehenvendelse.

Gennem Genesys’ kontaktcenterløsninger, gør du kundekontakt til en oplevelse. Med et personligt præg og tilpassede fleksible løsninger, øges både kundetilfredsheden og dine medarbejderes viden og produktivitet.

Vi hos Advania er eksperter i call center løsninger og forstår vigtigheden i at samle alle værktøjer ét sted for medarbejderen.

Vi glæder os til sammen med dig at skræddersy en løsning, der får det bedste frem i dine eksisterende systemer, forbinder alt på én platform og dermed gør det nemmere for dine medarbejdere at yde den rette support. Fokus er på sikkerhed og problemfri sammenkobling af dine kontaktkanaler, uanset hvor dine medarbejdere og kunder befinder sig.

BEDRE OPLEVELSE GIVER BEDRE RESULTATER

Skab og oplev succes sammen

Advania Icon_Purple_Group of Persons-1
Strømlign dit team

Arbejd smartere med moderne løsninger og dedikeret, smart support til dine medarbejdere.

Advania Icon_You-1
Mere personlige kundeoplevelser

Lever personlige oplevelser på tværs af kontaktkanaler for at skabe bedre oplevelser.

Advania Icon_Purple_Career
Fleksibel og skalerbar

Digital transformation skræddersyet til dine behov med en solid platform som fundament.

Advania Icon_Purple_Keyboard
Drop alt-knappen

Med en fælles platform kan du endelig sige farvel til flere forskellige værktøjer og interfaces.

Forbind med kunder gennem empati og oplev hvordan kundetilfredsheden ændrer sig. Giv fantastiske oplevelser både for kunder og medarbejdere

Kunde case

Forbedret løsning for både medarbejdere og kunder

Fremtind Service ledte efter en partner på deres kontaktcenterløsning, som kunne hjælpe dem med at udnytte alle de funktionaliteter som fandtes, så de kunne give deres kunder en bedre kontaktoplevelse.

Vi har siden 2023 hjulpet Fremtind Service med at implementere en række services i deres kontaktcenter løsning fra Genesys, herunder bots og integrationer til deres øvrige systemlandskab.

collector-bank-1920x1080
Kunde case

En stabil løsning, der skaber engagement

Da det var tid for Collector Bank til at lede efter en cloud-baseret løsning til skemalægning og telefoni, investerede de i omhyggeligt forarbejde. Selve systemskiftet gik hurtigt, og takket være samarbejdet med Advania og det faktum, at personalet var aktivt involveret i hele forløbet, var det en glidende opgradering. 

Collector Bank bruger i dag Genesys Cloud til forecasting, planlægning og rapportering, og der er stor forskel på arbejdsmiljøet og medarbejdernes engagement.

Hvad er CX?

CX står for 'Customer Experience' og er et kundecenter eller telefonsystem.

CX henviser til den samlede opfattelse og tilfredshed, som en kunde har, når de interagerer med en virksomhed.

I forbindelse med telefonisystemer spiller kundeoplevelsen nemlig en afgørende rolle i hvordan kunderne opfatter og engagerer sig med virksomheden.

Et telefonisystem fungerer som rygraden i virksomheders kommunikation og letter interaktioner med kunder gennem taleopkald, beskeder og andre relaterede tjenester. Kvaliteten af telefonisystemet og dets funktioner påvirker direkte kundeoplevelsen.

Først og fremmest sikrer et problemfrit og pålideligt telefonisystem, at kunderne nemt kan forbinde sig med virksomheden uden tekniske problemer eller afbrydelser. Det skal levere klart talekvalitet, minimale opkaldsafbrydelser og effektiv opkaldsdirigering, så kunderne kan kommunikere ubesværet og føle sig trygge ved deres interaktioner.

Desuden forbedrer en intuitiv og brugervenlig interface kundeoplevelsen. Telefonisystemet bør tilbyde funktioner som interaktiv talebesked (IVR), der gør det muligt for kunderne at navigere gennem mulighederne og hurtigt nå den rigtige afdeling eller agent. Yderligere funktioner som opkaldsvente, viderestilling af opkald og telefonsvarer bidrager til en positiv kundeoplevelse ved at minimere ventetider og sikre effektiv kommunikation.

Personalisering er en anden væsentlig faktor for kundeoplevelsen i telefonisystemer. Ved at udnytte kundedata, såsom opkalds-id, tidligere interaktioner og præferencer, kan systemet levere personlige hilsner og skræddersyede oplevelser. Denne grad af personalisering får kunderne til at føle sig værdsat, forstået og anerkendt, hvilket forbedrer deres samlede tilfredshed.

Derudover kan integration med andre kunderelationsstyringsværktøjer (CRM) betydeligt forbedre kundeoplevelsen. Når telefonisystemet er sømløst forbundet med CRM-software, har agenter adgang til kundeoplysninger under opkald, hvilket muliggør personlige og informerede samtaler. Denne integration muliggør også effektiv opkaldslogning, sporing af opkaldshistorik og evnen til at indsamle værdifulde indsigter til fremtidige interaktioner.

Effektiv opkaldsanalyse og rapportering er vigtige elementer i kundeoplevelsen i telefonisystemer. Ved at overvåge centrale målinger som gennemsnitlig ventetid, opkaldsløsningsrate og kundetilfredshed kan organisationer identificere områder, der kan forbedres, og træffe datadrevne beslutninger for at forbedre den samlede oplevelse.

Få adagnag til realtidsovervågning og rapporteringer.

Blogposts

ræk ud til os

Kontakt vores CX specialister

CX Commercial & Consultancy Manager
CX Commercial & Consultancy Manager

Jonas Gaarn Kristensen

CX Presales & Product Manager
CX Presales & Product Manager

Thomas Manojlovic-Karlshøj