1. Minimerer nedetid
Med en IT-supportaftale med Advania har du adgang til hurtig hjælp, når tekniske problemer opstår. Det betyder mindre nedetid for din virksomhed og alt andet lige øget produktivitet.
Arbejder du i IT-verdenen, oplever du nok, at brugersupport, fejlfinding og driftsoptimering sluger en betydelig del af din IT-afdelings tid. Tidsrøverne tager ofte fokus fra strategiske IT-projekter, der kan drive virksomheden og jeres afdeling fremad.
En løsning på problemet er en IT-supportaftale med os. Det giver jer direkte adgang til vores erfarne og dygtige supportteam, præcis når I har behov for det.
Kontakt os i dag, hvis du vil høre, hvordan en skræddersyet supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.
Vores team af telefon- og mailsupportere har ikke bare dyb viden om IT – de kan også formidle den, så du forstår det. Deres evne til at lytte og stille de rigtige spørgsmål gør, at I hurtigt får skovlen under supportsagen, så I kan få den løst.
Få online eller onsite support. Eller på dansk: Vi kan hjælpe jer i det daglige over telefon og mail eller møde op på jeres adresse et aftalt antal dage om ugen eller måneden. Mange vælger en kombination af de to.
ONLINE Vores telefon- og mailsupportere sidder klar 24/7 til at besvare din henvendelse. |
ONSITE Konsulenten møder hos jer de dage, som aftales, og er til rådighed dagen igennem. Supportopgaver og driftssager oprettes af jer og håndteres i prioriteret rækkefølge. |
En supportaftale er en meget lavpraktisk måde at frigøre tid i jeres IT-afdeling til forretningsudviklende aktiviteter. Enten som erstatning eller supplement til jeres daglige interne IT-support.
Kontakt os i dag, hvis du er interesseret i, hvordan en supportaftale for dig og din virksomhed kan se ud.
En IT-supportaftale med Advania er en værdifuld investering, der kan spare din virksomhed tid, penge og bekymringer. Her er fem grunde.
Med en IT-supportaftale med Advania har du adgang til hurtig hjælp, når tekniske problemer opstår. Det betyder mindre nedetid for din virksomhed og alt andet lige øget produktivitet.
En IT-supportaftale med Advania giver dig adgang til erfarne IT-folk, der kan løse en bred vifte af IT-udfordringer. Du behøver derved ikke bruge tid og ressourcer på at uddanne dit personale eller forsøge at løse problemerne selv.
IT-supportaftaler med Advania inkluderer ofte sikkerhedsforanstaltninger og overvågning, der beskytter dine data og systemer mod hackerangreb.
IT-supportaftaler med Advania omfatter normalt regelmæssig vedligeholdelse og opdatering af systemer og software. Det minimerer antallet og omfanget af supportsagerne.
En IT-supportaftale med Advania er skalerbar og kan tilpasses din virksomheds behov. Uanset om I er en lille virksomhed eller en større organisation, kan du justere aftalen, når din virksomhed vokser eller ændrer sig uden at skulle ansætte og oplære nye IT-folk.
Så spørger du nok dig selv:
På kort sigt kan det virke dyrt at outsource jeres IT-support, men på lang sigt er det ofte økonomisk fordelagtigt. Vælger I at outsourcer jeres IT-support, sparer I selvsagt udgifter til fastansatte IT-specialister i form af løn og medarbejderpleje. Også uddannelse er en tung post, fordi teknologiens hurtige udvikling gør det tidskrævende at holde sig ajour i IT verden. Men lige netop dét er, hvad vi lever af. Med en outsourcet IT-support til os, er I derved sikre på altid at have den nyeste relevante IT viden ved hånden uden selv at skulle bruge tid og ressourcer på at opsøge den.
Vi tilbyder selvfølgelig både standard og skræddersyede IT-løsninger. Det vigtige er, at jeres IT-miljø understøtter sikre og effektive arbejdsprocesser for jeres medarbejdere. Kan det klares med en standardløsning, bruger vi den, kan det ikke, arbejder vi tæt sammen med jer om at udvikle den perfekte IT-løsning til jer.
Det er rigtigt, at in-house IT-support giver fuld kontrol og viden. Men det kaster også betydelige omkostninger af sig i form af løn til dygtige IT-medarbejdere, og muligvis også udgifter til software og hardware, der understøtter jeres support setup. Outsourcer I jeres IT-support helt eller delvist, kan I lettere skrue op og ned for udgifterne. I giver afkald på viden om for eksempel jeres medarbejderes daglige IT udfordringer, men frigiver til gengæld jeres interne IT-ressourcer. Pludselig kan de løfte blikket fra den daglige drift og engagere sig i strategisk vigtige IT projekter, som udvikler forretningen.