Produktivitetssikring af virksomheder
Vi er alle blevet klogere på produktivitet, end vi var for 12 måneder siden. Påstanden om, at det koster produktivitet, når medarbejdere arbejder hjemmefra, viste sig ikke at holde. Det er ikke kontoret, der er virksomheders produktive enhed, men medarbejderen med adgang til sine applikationer og data - hvor som helst fra, og fra hvilken som helst enhed.
Vi har udarbejdet en tjekliste med 5 vigtige grunde.
Fra teknologi til værdi
Det handler om sammen at undersøge og afklare virksomhedens behov. Når vi kender dem, ved vi, hvilken teknologi, løsning og service, som er den rette for virksomheden - både i forhold til organisation og forretning.
Advania Virtual Workplace er overskriften på vores samarbejde med virksomheder om, at sikre deres produktivitet. Uanset hvad fremtiden bringer, og hvordan det passer virksomheder og deres medarbejdere at organisere arbejdspladsen, skal den digitale og applikationsdrevne forbindelse mellem medarbejderes indsats og resultat altid virker.
82%
Så mange virksomhedsledere planlægger, ifølge en Gartner rapport, at tillade medarbejderne at arbejde hjemme, noget af tiden
Med Virtual Workplace gør det let for virksomheder at implementere og administrere den produktivitetssikring, som
fremtidens arbejdsplads og medarbejdere kræver.
Virtual Workplace gør brugerne uafhængigt af sted og enhed, og giver virksomheder mulighed for at formulere og implementere den eller de device strategier, der tilgodeser både budgettet og medarbejderne.
Med Virtual Workplace kan du opnå følgende virksomheds- og medarbejderfordele:
Hurtigere og billigere udrulninger af applikationer, opdateringer og operativsystemer |
Mobilitet - kan skifte arbejdssted ’on the fly’ |
Hurtig fejlretning |
Altid opdateret |
Arbejde hjemmefra |
Skalerbart |
Fra CAPEX til OPEX |
Cloud/Hybrid Cloud baseret |
Ens desktop på alle devices |
Hurtig logon |
Høj sikkerhed |
Uafhængig (Bring Your Own Device) |
Om Virtual Workplace er en løsning eller en service, afhænger af jeres behov og præferencer.
Begge kan kombineres med Advanias DaaS koncept og Advanias Microsoft 365 databackup og gendannelse koncept.
Uanset om den rette løsning for jer er cloud eller hybrid cloud baseret, kan Advania Danmark hjælper jer hele vejen fra afklaring til implementering og succes med at produktivitetssikre jeres fremtidige og moderne arbejdsplads.
Sammen og kreative på kontoret. Fokuseret og produktiv derhjemme
Advania Virtual Workplace er den korte og sikre vej til fremtidens arbejdsplads, hvor medarbejdere er kreative sammen på kontoret nogle dage om ugen, og arbejder fokuseret hjemmefra resten af tiden.
Advania Virtual Workplace bygger på Azure Virtual Desktop, der tidligere hed Windows Virtual Desktop. Løftet er det samme: En Windows 10 desktop leveret direkte og sikkert fra Microsoft Azure til hvilken som helst enhed, hvor som helst, hvor der er internetforbindelse.
GRATIS DOWNLOAD
Om Advania Virtual Workplace er en løsning eller en service, afhænger af jeres behov og præferencer. Begge kan kombineres med Advanias Microsoft 365 databackup og gendannelse, brugersupport og patch management.
Fremtidens arbejdsplads ikke er et sted men en digital infrastruktur, der giver medarbejdere sikker og altid-adgang til sine apps og data - uanset hvor de arbejder fra, og hvilken enhed de arbejder på. Teknologierne er testede og køreklare.
PC-standardisering
Der er mange gode grunde til, at standardisere sit PC-setup.
Vi har knækket koden, til hvordan PC-driften simplificeres, og store mænger af intern tid dermed kan spares væk.
Få ensrettet kontoret - få overblik og spar tid på driften
Standardiseret setup, giver standardiserede løsninger, hvis et problem skulle opstå. Det gør at virksomhedens interne IT-folk, let og hurtigt kan afhjælpe sin kollega.
Når en PC er defekt, kan intern IT-afdelingens personale med lethed identificere den nødvendige handling for at løse problemet. Deres omfattende viden og ekspertise betyder, at de ikke behøver at bruge tid på at søge efter relevant information eller rådføre sig med eksterne kilder. Dette fører til en hurtig og effektiv afklaring af supportsager, da der ikke er behov for unødvendige forsinkelser eller flaskehalse i fejlfinding og løsning af problemer.
Denne proaktive tilgang har yderligere fordele for virksomheden udover blot at løse defekte PC'er. Ved at have et dybdegående kendskab til systemet kan IT-afdelingen nemt forudsige potentielle problemer med forældet hardware eller software. De kan identificere maskiner eller programmer, der nærmer sig deres udløbsdato eller er ved at blive forældede, og træffe passende foranstaltninger i god tid.
Dette giver virksomheden et klart overblik over alderen på alle deres maskiner og software. Det bliver enkelt for medarbejderne at beregne, hvornår og hvor mange enheder der skal udskiftes i fremtiden. Ved at have denne indsigt kan virksomheden planlægge budgettet og ressourcerne til at erstatte forældede enheder, hvilket sikrer en problemfri drift og reducerer risikoen for nedetid.
Kort sagt muliggør den omfattende viden hos intern IT-afdelingen en hurtig og effektiv håndtering af supportsager. Det gør det også muligt for virksomheden at være proaktiv i forhold til vedligeholdelse og udskiftning af forældet teknologi.
Denne kombination af hurtig problemløsning og planlagt modernisering bidrager til en mere effektiv og produktiv arbejdsplads.